Friday, September 4, 2009

Kampung Halamanku

Salam....

Kali ni aku nk cerita serba sedikit pasal kampung halaman aku... Kampung aku namanya Kg. Paya Keriang Menyabong yang terletak di negeri Kedah Darul Aman. Di sinilah aku membesar... hehehe...

Click disini utk tengok lebih jelas


Seperti yang kita tahu negeri kedah ni terkenal dengan negeri jelapang padi....... Berbalik pada cerita aku pulak... Pada pertengahan bulan 8 baru2 ni, aku ada sempat ambil gambar cikit... Sajer jer nk kongsi dgn ko org semua.... ko org tgklah gambar kat bawah ni..... huhuhu....

Lawa x permandangan kampung halamanku.. heehehe..


Time ni mesin padi tgh parking kat tepi bendang... hajat hati nk posing gambar kat atas.. tp tiba2 driver datang.. x bagi naik... huuhuuhuu...


Proses menuai padi cara moden, sekarang mcm nilah....

Tp kalau ade saper2 nk dtg umah aku tgk sendiri boleh gak.... datanglah.... family aku ni jenis open..... No hal punya nk dtg umah....

Stakat tu jer kot..... byeee.....

No comments:

Post a Comment